Wraz z początkiem października, polska sieć odzieżowa CARRY, ogłosiła nową strategię komunikacyjną swojej marki. Firma zyskała claim „EVERY YOU” wraz z obietnicą daną swoim klientom – „Tu znajdziesz ubrania dla każdej wersji siebie”.

Wraz z nową strategią, firma dokonała odświeżenia logo oraz zunifikowała projekty graficzne i słowne występujące we wszystkich kanałach komunikacji z klientem. Jak twierdzą przedstawiciele marki, pomysł odświeżenia wizerunku kiełkował w ich umysłach już od jakiegoś czasu. „Naszym celem nie było dokonywanie rewolucji, ale raczej ewolucji– chcieliśmy bowiem stać się bardziej spójni, wiarygodni i rozpoznawalni” – mówi Adam Sobota, specjalista ds. marketingu marki CARRY.

Co zatem mówi o sobie marka? Przede wszystkim wychodzi z założenia, że ubrania mają służyć jej klientom przez wiele sezonów oraz pasować do reszty zawartości ich szaf. Właśnie dlatego CARRY stawia na dobrą jakość, wygodę i ponadczasowość swoich produktów. Ważne jest dla niej również to, aby moda pomagała w wyrażeniu osobowości czy nastroju każdego z nas – każdej wersji siebie.

CARRY to marka odzieżowa funkcjonująca na rynku polskim od 1991. Na chwilę obecną posiada ponad 100 sklepów odzieżowych w całej Polsce.