Na początku kwietnia br. na mapie Galerii Malta w Poznaniu pojawiły się dwa nowe punkty – multibrandowe projekty Stan Nieważkości i Aviators, kierujące swoją ofertę do młodzieży i mężczyzn poszukujących unikalnych doświadczeń zakupowych.

Celem pomysłodawców projektu jest promowanie i aktywna sprzedaż dobrego, polskiego designu i wzornictwa. Dwa otwarte w Galerii Malta concept store’y – Stan Nieważkości i Aviators – zlokalizowane na parterze centrum, urządzone są w nowoczesnym stylu i dzielą się na strefy poszczególnych projektantów. Oprócz wyjątkowych artykułów: odzieży, akcesoriów, gadżetów, płyty winylowych, desek skateboardowych, rowerów i in. concept store’y oferują także niestandardowe doświadczenia towarzyszące zakupom: strefę chilloutu, bilard, możliwość obejrzenia galerii obrazów i in. 1 kwietnia br. podczas oficjalnego otwarcia Stanu Nieważkości klienci mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami KODUJ MUZĘ i obejrzeć występ DJ neeValda. Za tydzień, tj. 8 kwietnia, w dniu oficjalnego startu salonu Aviators na odwiedzających będą czekać atrakcje specjalne, m.in. stół bilardowy i bezalkoholowe drinki. Tego dnia w Galerii Malta pojawi się Adam Szulc, barber gwiazd, który ostrzyże i wystylizuje fryzury i zarosty wszystkich chętnych panów. Czekający na swoją kolej będą mogli z pomocą gogli VR odbyć podróż do świata wirtualnej rzeczywistości.

– Wspólnie z Galerią Malta udało się nam stworzyć dwa miejsca, dla których klasyczna definicja słowa „sklep” jest stanowczo zbyt wąska. Naszym celem było przygotowanie przestrzeni dostarczającej Klientom nowego doświadczenia zakupowego w znanej im i nieco przewidywalnej przestrzeni handlowej, dlatego zdecydowanie wolimy określenie „projekt marketingowy”, które lepiej do nas pasuje – wyjaśnia Agnieszka Ochowska, Client Service Director w Sell More Agency, odpowiedzialnej za oba projekty.

Concept store Stan Nieważkości to multibrandowy sklep tematyczny z ofertą dla osób młodych, poszukujących unikalnych produktów. Uniseksową odzież, bieliznę, akcesoria i gadżety, płyty winylowe, kolorowe skarpetki, bluzy, deski skateboardowe, rowery, odzież sportową, streetwear i wiele innych prezentują tu polskie marki i projektanci oraz lokalni przedsiębiorcy. W gronie partnerów projektu znaleźli się: Nordic, Bóg wie co, Fishskateboards, Zooksy, MUUNO, Soospenders, Electra, E-piu, Bertoni, Dirty Town, Tears&Fears, Cherish, Seepoint, Alicja Getka Lab, SiS, Emaska, ROCKLONGLUCK, 2 skin, Senveniu i projectArt. Aviators concept store to z kolei przestrzeń dla mężczyzn. Można tu znaleźć elegancką i casualową odzież polskich projektantów, buty, akcesoria i męskie gadżety, akcesoria do brody, rowery a nawet motocykle. Salon współpracuje z markami Dastan, Cippo & Baxx, Bozzolo, Junak, Soospenders, Mcklein, Xicorr, Senveniu, Surge Polonia, Cigarro, Soox i Stylowy brodacz. Podobne concept store’y funkcjonują już z powodzeniem w Szczecinie i Gdyni.