in-Store Media, międzynarodowa agencja zajmująca się shopper marketingiem, wprowadziła w Polsce nowe nośniki reklamowe. Arch Media oraz Floor Media XXL dostępne są w wyselekcjonowanych hipermarketach sieci Carrefour.
Nośniki charakteryzują się niestandardowym formatem, który znacząco wyróżnia promowane produkty w alejach sklepowych. Media błyskawicznie przykuwają uwagę konsumentów, a z drugiej strony pozwalają im na szybkie odnalezienie szukanego brandu.
Pierwszy z nośników, Floor Media XXL, to naklejki podłogowe mierzące do 6m długości i 2m szerokości. Floor Media XXL nie tylko budują świadomość marki wśród konsumentów, ale również wpływają na ich zachowania zakupowe. Duża powierzchnia naklejek daje możliwość zastosowania różnych kreacji graficznych.
Drugi nowo wprowadzony do oferty produkt, Arch Media, to bramy ustawiane w alejach sklepowych witające klientów hipermarketu wchodzących do konkretnego działu. Nośniki te pozwalają na doskonałą ekspozycję reklamy, a dzięki szerokiej gamie grafik, które można na nich umieścić, nigdy nie pozostają niezauważone. Bramy mierzą ponad 2,8m wysokości oraz 1,8-3,2m szerokości.
Arch Media oraz Floor Media XXL dostępne są w 9 topowych hipermarketach sieci Carrefour w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Polska jest pierwszym krajem, w którym in-Store Media poszerzyło swoją ofertę o wyżej wspomniane produkty.
In-Store Media Polska w myśl zasady „Right place, right time” zachęca klientów do zwiększenia obecności i widoczności swoich produktów w hipermarketach – Czas zakupów to najlepszy moment, aby wpłynąć na decyzję konsumenta – tłumaczy Tomasz Małecki, Dyrektor Zarządzający in-Store Media Polska. – Stale badamy zachowania konsumentów i dzięki temu możemy zaproponować naszym klientom najbardziej efektywne rozwiązania, które nie tylko budują świadomość marki, ale i bezpośrednio wpływają na decyzje zakupowe – dodaje.