Pozyskanie nowych użytkowników mobilnych aplikacji, przeniesienie ruchu ze strony mobilnej do aplikacji czy monitorowanie wyników kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym na urządzeniach z systemem iOS i Android – to wszystko dzięki nowym narzędziom dla kampanii online i mobile.
Sociomantic Labs wprowadził innowacyjne narzędzia w obszarze rozwiązań mobilnych. Wśród nowości znalazły się narzędzia pozwalające wykorzystywać dane z aplikacji mobilnych w kampaniach programmatic, a także narzędzie raportujące wyniki kampanii w czasie rzeczywistym na urządzenia z systemem iOS i Android.
Pierwszą innowacją jest AppKit – pakiet narzędzi dedykowanych aplikacjom mobilnym. Jego wdrożenie umożliwia wykorzystywanie danych pochodzących z aplikacji w kampaniach online oraz mobile. Dane zebrane dzięki AppKit mogą zostać wykorzystane do pozyskania nowych użytkowników mobilnych aplikacji, przeniesienia ruchu ze strony mobilnej do aplikacji czy też do emisji wysoko spersonalizowanych reklam jej aktualnym użytkownikom.
Drugą nowością wprowadzoną przez Sociomantic Labs jest aplikacja Sociomantic Stream służąca do monitorowania wyników kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym na urządzeniach z systemem iOS i Android. – Z roku na rok kanały sprzedaży przenikają się coraz głębiej, dlatego tak istotne jest wdrażanie na rynek reklamy rozwiązań technologicznych, które usprawnią prowadzenie kampanii omnichannel oraz bieżącą analizę wyników w dowolnym miejscu i czasie – mówi Maciej Wyszyński dyrektor zarządzający rynkami DACH, CEE oraz MEA w Sociomantic Labs.
Sociomantic Labs, podmiot należący do dunnhumby, dostarcza rozwiązania z zakresu reklamy programmatic na stronach internetowych oraz w mobile’u – serwisach i aplikacjach. Zaawansowana technologia Streaming CRM™ od Sociomantic pozwala reklamodawcom na świecie wykorzystywać zgromadzone w ich systemach CRM oraz innych narzędziach dane (first-party data), do dostarczania indywidualnie personalizowanych, dynamicznych kreacji reklamowych na każdym etapie procesu zakupowego. Przekłada się to na szerszy zasięg kampanii, wzrost liczby nowych oraz zwiększenie lojalności dotychczasowych klientów. Sociomantic został założony w Berlinie w 2009 roku i rozrósł się do ponad 250 pracowników prowadzących kampanie na ponad 60 rynkach i sześciu kontynentach. Od 2011 roku Sociomantic ma swoje biuro także w Polsce.