Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który zrzesza już ponad 200 firm członkowskich, dołączyły kolejne podmioty. Nowymi członkami nadzwyczajnymi zostały: firma doradztwa personalnego HAYSPoland i agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile.
HAYS Poland to firma doradztwa personalnego należąca do międzynarodowej grupy HAYS plc, największej agencji rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii notowanej na giełdzie w Londynie. Cechą, która wyróżnia firmę, jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje, skupiające się na obsłudze poszczególnych sektorów rynku pracy. System ten daje gwarancję dotarcia do specjalistów najwyższej klasy i umożliwia najefektywniejsze dopasowanie procesu rekrutacji do wymagań pracodawców. – Firma Hays Poland, dostrzegając ogromny potencjał branży interaktywnej, technologicznej i reklamowej w sektorze online, z przyjemnością dołączyła do grona firm stowarzyszonych w IAB Polska. Jesteśmy przekonani, że jako jedyna firma z sektora rekrutacyjnego stowarzyszona w organizacji będziemy mieć swój udział w tworzeniu i prezentowaniu standardów jakościowych związanych z rynkiem pracy dla całej branży internetowej. – wyjaśnia Michał Młynarczyk, Managing Director Hays Poland / CEE.
Spicy Mobile to natomiast agencja komunikacji mobilnej zajmująca się planowaniem, przygotowaniem oraz realizacją kompleksowych kampanii mobile. Zespół Spicy Mobile rozwija relacje z wydawcami, a swoją wiedzę na temat rynku mobile wzbogaca dzięki Mobience – pierwszemu w Polsce autorskiemu badaniu użytkowników sieci mobilnej. Celem agencji jest zwiększanie skuteczności oraz promocja reklamy na urządzeniach mobilnych w Polsce, poprzez wprowadzanie skutecznych formatów reklamowych. – Członkostwo w organizacji IAB Polska daje nam możliwość wymiany myśli, doświadczeń oraz pomysłów z innymi pasjonatami interaktywnej sieci marketingowej. Chcemy aktywnie współtworzyć obraz marketingu sieciowego w Polsce. – mówi Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.