MOZAIKA to nowo powstała marka obiektów codziennych zakupów i usług, w ugruntowanych i atrakcyjnych lokalizacjach na terenie Polski. Wraz z premierą 2 grudnia 2021 r. w Krakowie MOZAIKA zaprezentowała swoją szeroką ofertę, która jest atrakcyjna dla zróżnicowanej grupy odbiorców, pośród których są zarówno sieci handlowe, jak i ostateczni klienci.

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim – bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także duża strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

– Redefiniujemy miejsca, które od lat wpisane są w tkankę dzielnicy oraz reagujemy na ciągłe zmiany nawyków zakupowych. To duża odpowiedzialność i wyzwanie, ponieważ zmieniamy projekty z komercyjną historią i nadajemy im zupełnie nowe życie. Wspólnie z mieszkańcami odkrywamy na nowo funkcjonalność lokalizacji, podkreślamy nowe możliwości, wprowadzając marki, które wcześniej nie były dostępne w okolicy. Cieszy nas, gdy widzimy duże zainteresowanie klientów tym, co może ich zaskoczyć, w miejscu, które naprawdę dobrze znają – mówi Fabrice Paumelle, Head of Retail, BNP Paribas Real Estate Poland.

4FI – polsko-niemiecka grupa inwestycyjna – stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO.

W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Oprócz Krakowa grupa posiada w Polsce około 100 000 m kw. powierzchni handlowej.

– Centra codziennych zakupów, takie jak MOZAIKA, cieszą się coraz większą popularnością. Doskonale wpisują się w nowe oczekiwania polskich klientów i są bezpośrednią odpowiedzią na ich nawyki zakupowe. Współczesny klient wysoko ocenia wygodę, wielkość i ogólną ofertę kompaktowych obiektów handlowych, które wystarczają do zaspokojenia ich rozszerzonej listy codziennych potrzeb. Ich wzorcami są znane sieci sklepów o ugruntowanej wartości oraz dobrze rozpoznawalne marki gwarantujące satysfakcję z zakupów. Z myślą o takich klientach otworzyliśmy krakowską MOZAIKĘ – zaznacza Radosław Trzepla, Head of Polish Operations, 4FI.

– Stworzyliśmy dla tego obiektu zupełnie nową jakość komercyjną, angażującą mieszkańców Krakowa. To ogromna zmiana dla tego miejsca. Dodatkowo jego atutem jest duże zróżnicowanie oferty handlowej i umiejętne połączenie znanych marek sieciowych z lokalnymi najemcami, którzy w takiej mozaice czują się jak w domu – mówi Michal Pszkit, Member of Management Board and Head of Property Management Department, BNP Paribas Real Estate Poland.