Samsung Premium Service Plaza to miejsce, które doskonale łączy nowoczesny design, komfort klienta i zaawansowane technologie.

Na powierzchni 500 m² klienci mogą nie tylko oddać do naprawy swój sprzęt (mobilny zostanie naprawiony w ciągu maksymalnie 1 godziny), ale także skorzystać ze sklepu firmowego Samsunga, obejrzeć najnowsze produkty, zagrać w gry, zasiadając w imponującej kuli, posłuchać muzyki czy zrelaksować się na wygodnych fotelach.

Samsung Premium Service Plaza pełni rolę serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki. Jest to jedno z największych i najbardziej nowoczesnych centrów serwisowych tej firmy w Europie. Za projekt oraz realizację całego przedsięwzięcia, od projektu budowlanego z wszelkimi instalacjami, przez wystrój wnętrz, produkcję wszystkich elementów wyposażenia, aż po oprawę graficzną odpowiadała agencja produkcyjno-reklamowa AdRepublic.

Podstawowym założeniem projektantów było osiągnięcie efektu nowoczesnej, bezkompromisowej wygody, gdzie nietuzinkowy design idzie w parze z funkcjonalnością i komfortem. Cel został osiągnięty. Przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii i rozwiązań powstało niepowtarzalne miejsce.

Wyposażenie wnętrz zostało zaprojektowane i wykonane specjalnie na potrzeby tego projektu – bez kompromisów i z najlepszych materiałów. Nowoczesny park maszynowy AdRepublic pracował przez ostatnie 3 miesiące na pełnych obrotach. Frezarki precyzyjnie wycinały skomplikowane kształty, w procesie termoformowania powstawały stoły, ekspozycje, lady i kręgi, a w profesjonalnej lakierni kształty nabierały kolorów. W budynku Warsaw Spire działała ekipa budowlana. Przy przedsięwzięciu pracowało blisko 100 osób.

Operatorem punktu serwisowego jest wywodząca się z Francji międzynarodowa firma SPB.