Mastercard oraz eService przygotowały kampanię wspierającą przedsiębiorców rozpoczynających lub rozwijających działalność handlową w internecie. Korzystając z trwającej do 15 grudnia akcji pod nazwą „Sklepy w Sieci”, można wybierać wszechstronne oferty rekomendowane przez czołowych dostawców rozwiązań eCommerce i mCommerce dla różnych biznesów. Każdy przedsiębiorca – niezależnie od wielkości i charakteru prowadzonej działalności może liczyć na profesjonalne doradztwo, ale także ofertę zawierającą szereg specjalnych bonusów, jakie czekają na uczestników akcji www.sklepywsieci.com.
Zainteresowanie zakupami on-line stale rośnie. W ostatnim czasie do przyspieszenia tego trendu przyczyniła się między innymi pandemia COVID-19, która przekonała dużą część konsumentów do zmiany przyzwyczajeń i spróbowania nowej dla nich formy zakupów. Z badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, prowadzanego cyklicznie na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że w 2018 roku 52 proc. badanych internautów robiło zakupy w sieci. W 2019 było to już 57 proc., a w 2020 roku aż 72 proc. badanych.
Wnioski z najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2020. Gemius dla e-Commerce Polska” są podobne. Do zakupów online przyznaje się w nim 73 proc. badanych. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów rośnie też liczba sklepów online. Według danych platformy Shoper, w marcu 2020 r. o połowę urosło zainteresowanie przedsiębiorców kanałem eCommerce (w porównaniu z rokiem ubiegłym). Wartość rynku wzrosła natomiast z 70 do 100 mld zł.
Odpowiedzią na jeden z najważniejszych – współczesnych trendów rynkowych jest kampania „Sklepy w Sieci – www.sklepywsieci.com”, przygotowana przez Mastercard i eService – największego polskiego agenta rozliczeniowego. Jej celem jest realne wsparcie przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć działalność w internecie. Partnerami kampanii są Selesto, cStore oraz Media Ambassador – trzej czołowi dostawcy rozwiązań eCommerce i mCommerce, specjalizujący się w budowaniu narzędzi sprzedaży dla różnych segmentów rynku. Oferowane przez nich rozwiązania są dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż detaliczną, hurtową lub specjalistyczną a także prowadzonego na dużą skalę handlu międzynarodowego z wykorzystaniem aplikacji mobilnych oraz integracji zróżnicowanych systemów sprzedażowych, magazynowych i płatniczych.
Warunki uczestnictwa w akcji są bardzo proste. Aby korzystać z doradztwa i otrzymać ofertę dobraną do charakteru oraz zakresu działalności, wystarczy wejść na stronę www.sklepywsieci.com i udzielić odpowiedzi na trzy proste pytania, dotyczące potrzeb i oczekiwań związanych z rozwojem firmy. W odpowiedzi, partner akcji specjalizujący się w rozwiązaniach najlepiej dopasowanych do wskazanych potrzeb, skontaktuje się z uczestnikiem i określi proponowane możliwości. Uczestnicy mogą też samodzielnie wybierać i porównywać oferty prezentowane na stronie Sklepy w Sieci.
Przykładowe korzyści i rozwiązania oferowane w ramach kampanii „Sklepy w Sieci” dla klientów eService:
• Rabaty, zniżki, oferty specjalne, usługi dodatkowe:
o Rabat 25% na pierwszy rok korzystania z oprogramowania CStore;
o 3 bezpłatne miesiące w dowolnym pakiecie Selesto;
o 99 zł (zamiast 499 zł) za szablonowe dokumenty prawne zgodne z RODO w ofertach Selesto;
o Zniżki do 10 000 zł na integrację rozwiązań Selesto z wybranymi hurtowniami;
o Specjalne oferty i pakiety Media Ambasador dla średnich i dużych przedsiębiorstw;
• Budowa kompleksowych rozwiązań i ich wdrożenie „pod klucz”;
• Integracja rozwiązań z dostawcami usług kurierskich, takimi jak DPD czy InPost;
• Integracja z porównywarkami cen, takimi jak Ceneo.pl;
• Wbudowane narzędzia wspomagające pozycjonowanie sklepu w sieci (SEO);
• Możliwość połączenia z kontami Facebook, Messenger, Instagram, Pixel, Google Ads i Google Analytics, Google Shopping;
• Możliwość integracji z systemem finansowo–magazynowym oraz nowoczesnymi instrumentami płatniczymi eService.