Boks multimedialny wykonany dla firmy Knauf Insulation wyczerpująco odpowiada na pytanie, jak zaprezentować produkt, którego zalety ukryte są przede wszystkim w jego właściwościach. Panel dotykowy, głośniki i aplikacja doradcza pozwalają w pełni zaprezentować cechy produktu i pomagają klientowi dokonać wyboru.

Display wyposażony jest w głośniki, ukryte za wysuwaną warstwą izolacji. Emitują one cztery różne dźwięki: wiertarki, odkurzacza, gitary i płaczącego dziecka. Możemy samodzielnie przetestować właściwości izolacji wełny mineralnej, nie tylko akustyczne, ale przede wszystkim cieplne. By usłyszeć poziom wygłuszenia, wystarczy wybrać rodzaj dźwięku, a następnie wysunąć i wsunąć szufladę wyłożoną izolacją.

Aplikacja doradcza z kolei pozwala samodzielnie dobrać grubość izolacji oraz powierzchnię, na której ma zostać użyta. Program sam przeliczy, ile wełny potrzebujemy oraz jaki współczynnik przenikania ciepła uzyskamy.