Czterokrotny wzrost przychodów, 3500 stacji z własnym oprogramowaniem SIGNIO w ponad półtora tysiąca różnych punktach – takimi wynikami, po zaledwie dwóch latach działalności, pochwalić się może technologiczna spółka Nanovo, która specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań w obszarze digital signage, czyli w zintegrowanym zarządzaniu systemem emitowania treści (np. reklamowych, komunikatów pracowniczych, oferty cenowej) – głównie za pomocą obrazu pokazywanego na elektronicznych ekranach. Ta innowacyjna polska firma 2015 rok zakończyła przychodem o wartości 7 milionów złotych (prawie 3 krotny wzrost w stosunku do końca 2014) i planuje dalszy dynamiczny rozwój – zarówno w obszarze implementacji nowych rozwiązań technologicznych, jak i nawiązaniu współpracy z nowymi klientami.

Mimo, że Nanovo istnieje niewiele ponad dwa lata, na tyle ugruntowała już swoją rynkową pozycję, że stała się jednym z głównych podmiotów, który konkuruje w Polsce z największymi światowymi potentatami w branży digital signage.

SIGNIO opracowane zostało przez grupę młodych informatyków, w oparciu o rozwiązania używane przy konstrukcji gier komputerowych. Oprogramowanie to charakteryzuje się wysoką niezawodnością i może być wykorzystywane przy bardzo różnych typach komunikowania treści. Dlatego wśród klientów Nanovo są zarówno duże światowe marki (McDolnald’s, Sephora, Royal Bank of Scotland), mocne ogólnopolskie (np. Luxmed), jak i lokalne marki handlowe (sieć sklepów mięsnych Szubryt działająca w południowej Polsce). Jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez specjalistów z Nanovo jest opracowanie, wdrożenie i zarządzanie kontentem w ponad 800 salonach telekomunikacyjnej sieci Play.