Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.
Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.
– Klient wchodząc do salonu CAMAIEU zobaczy przestronność i intuicyjność aranżacji, dominująca we wnętrzach biel i nowoczesne oświetlenie. A wszystko po to, aby wykreować przyjazne klientowi środowisko i ułatwić mu maksymalnie proces zakupowy – informuje Katarzyna Walendzik, dyrektor Generalna Camaïeu.
Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów.