Firma Straal – międzynarodowy dostawca skutecznych rozwiązań płatniczych, optymalizacyjnych i ochronnych dla biznesu cyfrowego – ogłosiła, że sklep Nutridome.pl wdrożył jej system do obsługi internetowych transakcji kartowych. Straal dostarcza Nutridome.pl bramkę płatniczą nowej generacji, udostępnia logiki optymalizacyjne maksymalizujące efektywność pobierania płatności cyklicznych oraz zapewnia dostęp do panelu analityczno-menedżerskiego Straal Kompas.

Dzięki pakietowi rozwiązań Straal klienci sklepu internetowego Nutridome mogą łatwo i wygodnie płacić za zakupy za pomocą kart Visa i Mastercard, a także bezpiecznie zapisywać dane kartowe w celu automatycznego regulowania należności za zakupy subskrypcyjne. Bezpieczeństwo danych płatniczych poświadcza posiadany przez Straal certyfikat PCI DSS na poziomie 1., czyli najwyższym. Rozwiązania Straal pozwolą Nutridome efektywnie pobierać opłaty subskrypcyjne, monitorować kluczowe wskaźniki związane z transakcjami, a także zarządzać planami subskrypcyjnymi oraz kontami użytkowników.

– W Straal tworzymy rozwiązania, dzięki którym przyjmowanie e-płatności staje się istotnym czynnikiem stymulującym przychód – mówi Michał Jędraszak, CEO Straal. Niezmiernie cieszy nas, że Nutridome jako pierwszy polski biznes z segmentu beauty zaufał naszej ekspertyzie i doświadczeniu – dodaje.

Według raportu Subskrypcje PL, opublikowanego latem 2019 r. przez fundację Digital Poland i Straal w partnerstwie z Visa, UPC, player.pl i MCI, pudełka subskrypcyjne z kosmetykami należą w Polsce do kategorii wschodzących usług abonamentowych. Korzysta z nich ok. 5% rodzimych subskrybentów, jednak – jak przekonują autorzy opracowania – jest to jeden z najbardziej obiecujących segmentów rynku. Wskazują na to m.in. sukcesy takich światowych marek jak Ipsy, Birchbox czy Dollar Shave Club.

– Naszym zdaniem subskrypcje są w branży kosmetycznej naturalnym uzupełnieniem oferty. Klientki oraz klienci korzystają ze swoich ulubionych produktów regularnie, a subskrypcja to doskonały sposób na zachowanie ciągłości kuracji – wyjaśnia Paulina Makowiecka z Nutridome. Wybraliśmy Straal z uwagi na ich doskonałą znajomość specyfiki biznesu subskrypcyjnego i ekspertyzę w zakresie przetwarzania płatności – konkluduje.

Nutridome to sklep z wyselekcjonowanymi kosmetykami, który wyróżnia ekspercka i empatyczna obsługa oraz uważny dobór produktów. Wizyta w Nutridome to oszczędność czasu – sklep podejmuje współpracę tylko z wybranymi markami, których produkty mają wyjątkowe formuły. Oferta sklepu dostępna jest online na stronie www.nutridome.pl oraz w sklepach stacjonarnych w Galerii Mokotów (Warszawa) i Galerii Słonecznej (Radom).

Straal jest międzynarodowym dostawcą skutecznych rozwiązań płatniczych, optymalizacyjnych i ochronnych dla firm z obszaru gospodarki cyfrowej. Dzięki produktom Straal, przyjmowanie płatności staje się łatwiejsze, bardziej efektywne i bezpieczniejsze. System umożliwia przyjmowanie pojedynczych oraz powtarzalnych płatności kartowych, inicjowanie płatności za pośrednictwem otwartej bankowości (Straal Direct), i realizację poleceń zapłaty SEPA Direct Debit oraz akceptację wybranych lokalnych metod, takich jak szybkie przelewy pay-by-link czy BLIK. Dzięki unikalnym rozwiązaniom optymalizacyjnym i antyfraudowym, Straal automatyzuje pobieranie płatności subskrypcyjnych, maksymalizuje skuteczność obciążania kart i redukuje do absolutnego minimum ryzyko wystąpienia wyłudzeń oraz chargebacków. Firma działa w Polsce od 2017 roku.