Obsessive, producent najbardziej rozpoznawalnej i najchętniej kupowanej bielizny erotycznej w kraju, zdecydował się na unowocześnienie systemów sprzedaży online dla klientów B2C i B2B. Do gorącej współpracy zaprosił Bold Brand Commerce.

Platforma sprzedażowa obsługująca dwa kanały B2C oraz B2B musi być wydajna, bezawaryjna i elastyczna. Pod tymi względami Magento pasuje idealnie.

W procesie zmian nacisk położony będzie na nową szatę graficzną, zwiększenie użyteczności oraz wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Pozwoli to lepiej zakomunikować wartości marki: radość, zabawa, bliskość, ekscytacja, spontaniczność itp., które definiuje jasno określona strategia.Nadal pozostajemy w świecie flirtu, zmysłowej, zadziornej bielizny, która wprowadzi gorące emocje do każdej sypialni.

Metamorfozie ulegnie także platforma do obsługi klienta biznesowego. Dzięki temu nie tylko będzie lepiej wyeksponowana, ale przede wszystkim wzrośnie jej funkcjonalność. Co z kolei przełoży się na wyższy poziom obsługi klientów B2B.