Firma UPS poinformowała, że z usługi UPS My Choice do zarządzania przesyłkami korzystają już ponad dwa miliony konsumentów w Europie. Ta bezpłatna usługa została wprowadzona w październiku 2014 r. w celu udostępnienia sprzedawcom detalicznym platformy, która zapewniałaby osobom dokonującym zakupów online większą widoczność i kontrolę nad zakupami. Obecnie z usługi UPS My Choice korzysta ponad 26 milionów konsumentów na całym świecie.
Użytkownicy usługi UPS My Choice otrzymują wiadomość e-mail lub SMS na dzień przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli nie będzie ich w domu, mogą przekierować większość przesyłek do swojego miejsca pracy, sąsiada albo najbliższego punktu UPS Access Point. Punkty są zlokalizowane np. w sklepach spożywczych, kawiarniach, księgarniach, mają wydłużone godziny otwarcia i pracują również w weekendy. Większość powiadomień o dostarczeniu zawiera również orientacyjne godziny dostawy.