Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele rozpoczynającej się multimedialnej kampanii reklamowej  systemu płatności mobilnych BLIK.

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, w którym obecnie znajduje się system BLIK pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA – szybką wypłatę gotówki
z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

– To dla nas przełomowa chwila, bo po raz pierwszy wychodzimy z informacją o BLIKU do tak szerokiego grona odbiorców. Chcemy dotrzeć do tych użytkowników bankowości mobilnej, którzy jeszcze nie używają BLIKA. Chcemy pokazać jak wygodne i łatwe są płatności, wypłacanie pieniędzy i przelewy w naszym systemie – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych – w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach Banków – uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.