Esprit to marka ubrań rozpoznawalna na całym świecie. Nowością jest omnichannel, którego celem jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi marki.

Już od 16 października w sklepach Esprit, dzięki omnichannel, będzie można wypróbować następujące usługi:

Click & Reserve – zarezerwuj wybrany model w Internecie i przymierz go w sklepie, korzystając z bezpłatnej konsultacji. Zapłać dopiero, jeżeli będzie pasował (usługa dla klientów Esprit Friends).

Click & Collect – artykuły kupione w Internecie możesz teraz zamówić do Twojego ulubionego sklepu Esprit. Odbierz je, kiedy chcesz i wypróbuj na miejscu. Konsultacja gratis (usługa dla klientów Esprit Friends).

Return @ Store – po co iść na pocztę? Jeżeli twoje zamówienie internetowe okaże się nietrafione, po prostu oddaj je i od razu wypróbuj nowe stylizacje (usługa dla wszystkich klientów Esprit).

Free Wi-Fi – możesz teraz bezpłatnie i bez rejestracji korzystać z Wi-Fi w każdym sklepie. Przeglądaj ofertę marki w Internecie albo dziel się Twoim nowym stylem z przyjaciółmi (usługa dla wszystkich klientów Esprit).

Instore Assistant – dostępność towarów w sklepie internetowym oraz stacjonarnym Esprit można sprawdzić również na iPodzie (usługa dla wszystkich klientów Esprit).