Onlybio.life, spółka zależna z Grupy Hub.Tech uruchomiła aplikację mobilną OnlyBio Stories. Jest to pierwsza na rynku aplikacja, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. Nowy projekt Spółki wpisuje się w strategię rozwoju nowych technologii wspierających sprzedaż kosmetyków.

– Cieszymy się, że jako pierwsi, wyprzedzając największe koncerny kosmetyczne, stworzyliśmy dedykowaną aplikację do indywidualnej pielęgnacji włosów. Chcemy edukować nasze klientki oraz doradzać wybór najbardziej odpowiednich kosmetyków z naszych linii produktowych, tak żeby ich satysfakcja i zadowolenie było najwyższe. Liczymy, że dzięki aplikacji, z jednej strony zlojalizujemy nasze obecne klientki, z drugiej będzie to magnes na pozyskanie nowych – komentuje Marta Iwanowska – Giler, brand manager Onlybio.life.

W OnlyBio Stories każdy plan został opracowany z najwyższą starannością, tak aby najlepiej pomóc dbać o skórę głowy i włosy oraz osiągnąć cele pielęgnacyjne. Żaden rytuał ani żaden kosmetyk nie pojawia się w planie przypadkowo. Bezpośrednio z poziomu aplikacji użytkownik może dokonać zakupu produktu wchodząc w zakładkę „Półka” i klikając (w prawym górnym rogu) przycisk dodaj produkt.

– Istotnym elementem naszej strategii wzrostu jest rozwój nowych technologii. Konsekwentnie śledzimy trendy rynkowe i zachowania użytkowników. W ostatnim czasie zauważyliśmy dynamiczny wzrost znaczenia personalizacji i indywidualnego podejścia w ramach realizowanych planów. Dodając do tego trend „mobile first” wśród naszych klientek, jestem głęboko przekonany o sukcesie aplikacji OnlyBio Stories – dodaje Marta Iwanowska- Giler.