Orange Polska – dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce – wybrał system SALESmanago Marketing Automation. System zostanie wykorzystany do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych i internetowych, a także promocji aplikacji mobilnej Mój Orange oraz rozwiązania Orange On-line, które umożliwia klientom zarządzanie swoim kontem oraz usługami w Orange przez całą dobę.

System SALESmanago zapewni monitorowanie zachowań klientów na stronie internetowej Orange Polska. Zostanie wykorzystany do realizowania automatycznych akcji marketingowych za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości e-mail i sms, a także do wykorzystania dynamicznej treści na stronie WWW, automatycznie dostosowaną do indywidualnego odbiorcy. Dodatkowo, system zoptymalizuje kampanie w sieciach reklamowych automatycznie dopasowując konkretną reklamę do profilu zainteresowania danej osoby.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest firma Benhauer z siedzibą w Krakowie. Według najnowszych rankingów firmy Datanyze to 10 na świecie pod względem wielkości platforma służąca do automatyzacji marketingu. System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.

Systemu SALESmanago używa już ponad 1000 firm, wśród których znajdują się takie marki jak Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, Yves Rocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C. Na początku 2014 roku w spółkę zainwestował 5 mln złotych Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl (InPost i Paczkomaty InPost), wykupując około 20% udziałów.