W Bonarce odbyło się otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu Monki w Polsce. W salonie o całkowitej powierzchni 400m2 zaskakują innowacyjne rozwiązania designerskie zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem skandynawskiego brandu. Wielkie otwarcie uświetniły wizyty znanych influencerek i koncert DJ-ek.

Otwarciu salonu Monki w Bonarce towarzyszyły liczne atrakcje. Zabrzmiała muzyka grana na żywo przez DJ-ki Annę Raś (LayDj) i Krystynę Giergiel (Bubblegun). Dodatkowo na pierwsze sto klientek czekały upominki w postaci pysznych ciasteczek oraz zniżki 40% na zakupy w sklepie Monki. Na otwarciu nie zabrakło znanych influencerek. Monki odwiedziły m.in. Helena Maria (Helenamarria), Aleksandra Kasza (Olcyk) i Natalia Budzyńska (Natbudzynska).

Salon Monki w Bonarce może zachwycić wszystkich miłośników designu. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, można w nim zobaczyć karuzele dyskotekowych kul, które wprowadzają do wnętrza niezobowiązujący klimat modowej zabawy. Dopełnieniem całości jest oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki. Lokal o całkowitej powierzchni 400 m2 znajduje się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.

– Otwarcie salonu Monki w Bonarce jest dla nas ważnym wydarzeniem. Cieszę się, że pierwszy w Polsce salon tej marki powstał w naszym centrum. Sukcesywnie rozwijamy ofertę fashion, by dostarczyć klientom dostęp do najbardziej pożądanych światowych marek. Co więcej, otwarcie Monki jest też świetną zapowiedzią dalszych zmian, jakie mamy w planie dla Bonarki. – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Klientki Bonarki, jako pierwsze w Polsce, poszerzyły grono fanek skandynawskiego brandu skupiającego się pod wspólnym hasztagiem #monkistyle. Dzięki niemu młode krakowianki dzielą się swoim stylem z entuzjastkami marki z całego świata. Projektanci Monki nie ukrywają, że obserwują społeczność #monkistyle, skąd czerpią nowe inspiracje i pomysły.

W kolekcjach Monki skandynawski charakter łączy się z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażenie siebie poprzez dobór odpowiednich ubrań i dodatków.

– Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce – mówi Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki. – Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie.
Monki to marka oferująca świetnej jakości ubrania w konkurencyjnych cenach. Pragnie dawać młodym kobietom siłę do działania i szerzyć na świecie życzliwość. Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.