Globalna marka odzieżowa UNIQLO informuje, że otwarcie jej pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy odbędzie się w czwartek, 27 października o godz. 10:00. Będzie to pierwsze osobiste spotkanie marki z klientami w Polsce. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.

Prezes UNIQLO Europe Taku Morikawa komentuje dzisiejsze ogłoszenie: „Nie możemy się doczekać, aż 27 października otworzymy drzwi, by powitać klientów z Warszawy i całej Polski w naszym pierwszym sklepie. Ten dzień będzie dla nas ważnym kamieniem milowym. UNIQLO POP-UP Wars Sawa Junior będzie pierwszym sklepem stacjonarnym marki w Polsce, w którym zaprezentowane zostaną nasze najnowsze plany rozwoju i ekspansji w Europie”. Zapowiadając ofertę nowego sklepu, Morikawa dodaje: „Oprócz naszej troskliwej, dobrze znanej obsługi klienta, odwiedzający sklep mogą spodziewać się wielu produktów LifeWear, w tym bielizny termicznej HEATTECH, ultralekkich puchowych kurtek (Ultra Light Down) i wyjątkowo miękkich swetrów z wełny merino. UNIQLO tworzy ubrania dla wszystkich, a LifeWear odzwierciedla japońskie wartości – jakość, prostotę i trwałość – które, mam nadzieję, wszyscy poznają i polubią”.

UNIQLO LifeWear
Linia ubrań, która czerpie z wartości głęboko zakorzenionych w japońskiej kulturze, takich jak prostota, wysoka jakość i trwałość. LifeWear to linia odzieży na miarę naszych czasów zaprojektowanej w duchu nowoczesnej elegancji, która pozwoli każdemu skomponować własny styl. Idealna koszula, która jest stale udoskonalana. Najprostszy design, pod którym kryją się niezwykle przemyślane i nowoczesne detale. Doskonale dopasowane ubrania z najlepszych tkanin w przystępnych cenach dla wszystkich. LifeWear to wciąż unowocześniana odzież, która nadaje życiu ciepła, lekkości, stylu i wygody.

O UNIQLO i Fast Retailing
UNIQLO to marka należąca do holdingu Fast Retailing – jednego z wiodących japońskich koncernów handlowych z siedzibą główną w Tokio. UNIQLO to największa z ośmiu marek Fast Retailing. Pozostałe to GU, Theory, PLST (Plus T), Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam,
J Brand i Helmut Lang. Przy globalnej sprzedaży rocznej na poziomie ok. 2,13 bln jenów (19,4 mld dolarów wg kursu z końca sierpnia 2021 r. wynoszącego 1 USD = 109,9 JPY) na koniec sierpnia 2021 r. Fast Retailing należy do największych koncernów odzieżowych na świecie. Z kolei UNIQLO jest największym japońskim sprzedawcą w segmencie specjalistycznym.

UNIQLO cały czas otwiera nowe sklepy wielkopowierzchniowe w najważniejszych miastach i lokalizacjach świata, dążąc do ugruntowania pozycji jako marka globalna. Obecnie spółka ma ponad 2 300 sklepów, m.in. w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. W 2010 r. marka UNIQLO we współpracy z Grameen Bank założyła przedsiębiorstwo społeczne w Bangladeszu, gdzie działa ponad 15 sklepów Grameen-UNIQLO – głównie w Dhace.