Outbox, firma konsultingowa specjalizująca się w implementacji narzędzi CRM i Customer Experience, oraz Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, informują o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy. Sformalizowanie kooperacji poprzez podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś pozyskuje wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej i ugruntowanej na polskim rynku pozycji.

Cieszymy się, iż na mocy podpisanego porozumienia, Outbox dołącza do grona zaufanych partnerów Hybris Software, spółki SAP” – mówi Bartosz Niwiński, dyrektor regionalny CEE, Hybris Software, spółki SAP. „Rynek i procesy sprzedaży w naturalny sposób ulegają zmianie. W modelu omni-channel zakup towaru, bądź usługi jest dopiero początkiem relacji klienta ze sprzedawcą, wszystkie kanały są w nim transparentne, przenikają się. Proces zdobywania Customer Experience jest kluczowy. Klient końcowy przestaje rozróżniać kanały sprzedaży, płynne przełącza się między nimi, buduje swoiste, indywidualne doświadczenie. Oczekuje zaś równocześnie, by każda interakcja firmy była do niego dopasowana, a kanały cyfrowe rozpoznawały go. Narzędzie hybris w pełni to umożliwia” – dodaje.

Outbox cechuje ugruntowana na polskim rynku pozycja. Firma poszczycić się może wieloma zakończonymi z sukcesem, zwłaszcza w sektorze telekomunikacyjnym, wdrożeniami z zakresu Customer Experience. Postrzegamy Outbox jako godnego zaufania partnera, czego absolutnym potwierdzeniem jest rozszerzenie współpracy na mocy podpisanej przez obie spółki umowy” – mówi Niwiński.

Outbox jako doświadczony partner wdrożeniowy Microsoft, Oracle i Salesforce posiada rozległą, popartą zakończonymi z sukcesem wdrożeniami, wiedzę w zakresie narzędzi wspierających Customer Experience (CX). Rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Hybris Software, rozpoznawanej jako globalnego lidera zarówno przez Gartnera, jak i Forrestera, spółką SAP, otwiera nowe możliwości rozwoju, dalsze poszerzanie kompetencji przez wzbogacenie portfolio firmy o narzędzie modelu omni-channel hybris” – mówi Filip Kohman z Hybris Software. „Poszerzenie współpracy ze spółką o imponującym rokrocznym przyroście (aż 75% w stosunku do roku poprzedniego), obsługującą, w samym tylko 2014 roku, aż dwunastu telekomunikacyjnych klientów, jest ekscytujące. Rozwiązanie hybris cechuje wiele istotnych, z punktu widzenia potencjalnych kontrahentów, aspektów: architektura rozwiązania jest lekka, zwinna i nowoczesna. Oparty o otwartą platformę Java framework, w naszej opinii, stanowi duży potencjał rozwoju, aby uwzględnić wszystkie aspekty doświadczenia klienta – konkluduje.