OVH nie zwalnia tempa. Po niedawnym uruchomieniu centrum danych w Warszawie firma postanowiła otworzyć drugie biuro w Polsce, dzięki czemu OVH rozszerzy zakres działań związanych ze wsparciem klienta oraz sprzedażą. Dzięki nowej inwestycji firma chce być jeszcze bliżej swoich użytkowników i partnerów biznesowych. Ulokowanie biura w Warszawie ułatwi nawiązywanie bezpośrednich kontaktów klientom z województwa mazowieckiego oraz umożliwi uzyskanie kompleksowych informacji podmiotom zainteresowanym usługami spółki. Resellerzy, software house’y czy agencje interaktywne mogą liczyć na wsparcie i doradztwo w realizacji swoich projektów.

W zeszłym miesiącu OVH otworzyło w Warszawie nowe centrum danych. Placówka będzie obsługiwała klientów m.in. z Europy Środkowo – Wschodniej, Bałkanów, Turcji oraz Rosji. Inwestycja została zrealizowana w ramach 5-letniej strategii rozwoju OVH. Na ten cel firma pozyskała blisko 250 mln. Euro odsprzedając mniejszościowy pakiet udziałów funduszom inwestycyjnym KKR i TowerBrook. Kapitał pozwoli dokonać inwestycji sięgających 1,5 miliarda Euro, z których część zostanie zrealizowana w Polsce. Nowopowstałe biuro pozwoli na wsparcie rozwoju centrum danych od strony sprzedażowej.

Od 2004 roku OVH posiada biuro we Wrocławiu, w którym pracuje ok. 50 osób. Polski oddział był pierwszym założonym przez firmę poza Francją. W dziale R&D polscy inżynierowie, we współpracy z kolegami z Francji i Kanady rozwijają produkty oferowane przez OVH.