Dzięki integracji RUCHu i Sheepla z usługi może skorzystać już ponad 4 tys. sklepów internetowych w Polsce. Wygodna i tania metoda odbioru zamówienia online w kiosku jest dodatkowym czynnikiem zachęcającym do zakupu towaru, a dzięki Sheepla udostępnienie jej w sklepie internetowym zajmuje zaledwie kilkanaście minut.
Sheepla łączy systemy operatorów logistycznych z platformami sklepowymi, pozwalając w jednolity i zautomatyzowany sposób, niezależnie od firmy kurierskiej, obsługiwać procesy logistyczne. Zgodnie z planami rozwoju, Sheepla rozpoczęła współpracę partnerską z RUCH, dystrybutorem prasy.
„Dzięki integracji z Sheepla sklep internetowy ma możliwość administrowania usługami przewoźników z poziomu panelu administracyjnego narzędzia sprzedażowego. Sheepla automatyzuje procesy przygotowania i nadawania przesyłek w zakresie zintegrowanych przewoźników. Integracja nowego przewoźnika RUCH, zapewnia klientom Sheepla dodanie nowej metody dostawy w zaledwie kilka minut. Dodatkową zaletą współpracy jest to, że transakcje dotyczące Paczki w RUCHu w ramach abonamentów będą darmowe. ” – mówi Piotr Stencel, CEO w Sheepla.
Dzięki usłudze Paczka w RUCHu, sklepy mają możliwość oferowania dodatkowej metody dostawy w niskiej cenie, co dla klienta docelowego jest często wyznacznikiem wyboru sklepu online, w którym dokona zamówienia. Za to klient sklepu ma możliwość odbioru paczki w dowolnie wybranym przez siebie kiosku spośród 2,5 tys. placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich. Paczki można odbierać w dogodnych godzinach, nie czekając w długich kolejkach.