Panasonic poinformował o wprowadzeniu nowego programu gwarancyjnego dla profesjonalnych wyświetlaczy. Pozwoli on na wymianę uszkodzonych urządzeń i obejmie wszystkie modele wprowadzone do sprzedaży od lutego 2017 roku.

We współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym Panasonic będzie oferował rozszerzoną gwarancję na profesjonalne wyświetlacze, zapewniającą wymianę uszkodzonych modeli. Do tej pory urządzenia objęte były standardową 3-letnią gwarancją (z możliwością przedłużenia do 5 lat) pozwalającą między innymi na wymianę części oraz naprawę.

Nowa, rozszerzona gwarancja zakłada zastąpienie uszkodzonego urządzenia nowym. Klient w ciągu 2 dni otrzyma wyświetlacz, który na stałe zastąpi wadliwą jednostkę. W ten sposób użytkownicy unikną przestojów wynikających z oczekiwania na naprawę sprzętu. Nowa gwarancja dotyczy wszystkich wyświetlaczy Panasonic, które weszły do sprzedaży od lutego 2017 roku.