Wprowadzona w zeszłym roku do aplikacji PAYBACK funkcja PAYBACK GO cieszy się dużą popularnością. Uczestnicy Programu od listopada się w placówkach wybranych partnerów już ponad 600 tys. razy. Od kwietnia do PAYBACK GO dołączyli także PSB Mrówka i Maxi Zoo.

Funkcja PAYBACK GO umożliwia łatwy dostęp do oferty partnerów znajdujących się w promieniu 200 m od uczestnika Programu. PAYBACK GO działa w oparciu o geolokalizację: po uzyskaniu zgody na korzystanie z danych, w głównym oknie aplikacji wyświetla się intuicyjny box. Po kliknięciu uczestnik uzyskuje dostęp do kuponów, aktualnych promocji i innych materiałów związanych z daną marką.

Do tej pory partnerami objętymi PAYBACK GO były sklepy sieci Kaufland oraz stacje bp. Już w kwietniu do tego grona dołączają także placówki handlowe z materiałami remontowo-wykończeniowymi PSB Mrówka oraz sieć sklepów z artykułami dla zwierząt Maxi Zoo.

– PAYBACK GO to duże ułatwienie dla każdego uczestnika Programu, które w obecnej sytuacji pandemicznej okazuje się podwójnie istotne – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Każdemu sprzedawcy zależy, by zakupy przebiegały sprawnie, dlatego niezwykle ważny jest szybki dostęp uczestników do aktualnej oferty u możliwie jak największej liczby partnerów. Dzięki PAYBACK GO to proste: wystarczy jedno tapnięcie w aplikacji, by poznać aktualne promocje i najciekawsze oferty w najbliższej okolicy.

Wprowadzenie nowych partnerów w PAYBACK GO będzie promowane w Internecie oraz za pośrednictwem kanałów własnych PAYBACK.