PAYBACK wprowadza nową, innowacyjną funkcjonalność w swojej aplikacji oraz na stronie mobilnej. Od 21 lutego 2018 roku kupony punktowe przyznawane w ramach spersonalizowanych promocji, drukowane na stacjach BP, są dostępne także w formie zdigitalizowanej. Wirtualne kupony punktowe można wykorzystywać z poziomu strony mobilnej oraz aplikacji PAYBACK. Są one również dostępne do podglądu na stronie www.payback.pl. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w Polsce, które pozwala na natychmiastową, równoległą digitalizację drukowanych kuponów i dostęp do nich poprzez aplikację lub stronę mobilną.
– Na przestrzeni ostatnich lat zaszły ogromne zmiany wśród polskich konsumentów w zakresie sposobów oraz częstotliwości korzystania z urządzeń i aplikacji mobilnych. Smartfony zaczęły zastępować komputery i stały się jednym z przedmiotów, które zawsze mamy przy sobie. Aktywnie wykorzystujemy je do pozyskiwania informacji, robienia zakupów, rozrywki czy płacenia. Rozwijanie, więc nowych funkcjonalności w aplikacji mobilnej PAYBACK jest naszą odpowiedzą na ten trend – mówi Tomasz Głos, Classic Business Director PAYBACK Polska. – Także nasze obserwacje pokazują, że wykorzystanie kuponów przez użytkowników aplikacji mobilnej PAYBACK jest o blisko 100% większe, niż poprzez stronę internetową. Wynika to z tego, że użytkownicy mają je zawsze przy sobie w telefonie i korzystają z nich, kiedy ich potrzebują, dzięki czemu podejmują szybsze decyzje zakupowe.
Dotychczas aplikacja mobilna PAYBACK została pobrana 1,3 miliona razy.
– W BP kierujemy się potrzebami naszych Klientów, a dbanie o ich komfort jest naszym priorytetem. Zauważyliśmy, że część kierowców, którzy na naszych stacjach zbierają punkty PAYBACK, chętnie korzysta z aplikacji mobilnej Programu. Postanowiliśmy, więc ułatwić im zarządzanie kuponami punktowymi, umieszczając w aplikacji mobilnej ich wirtualne wersje. Dzięki temu zbieranie punktów PAYBACK będzie jeszcze prostsze i szybsze – mówi Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP w Polsce.
Kierowcy o nowej funkcjonalności aplikacji PAYBACK przygotowanej dla BP zostaną poinformowani za pomocą materiałów POS na stacjach BP, postów sponsorowanych na profilach obu marek na Facebooku, jak również reklamy w Internecie. Start kampanii jest planowany na luty 2018 roku.