Payback i Polcard przejmują biznes marketingu dla średniego i lokalnego handlu. POLCARD zaoferuje swoim klientom dostęp do nowoczesnych rozwiązań marketingu bezpośredniego oraz do 7,5 milionów właścicieli kart Payback. Program otrzyma w zamian dostęp do ponad 64 tys. nowych lokalizacji w kraju. Partnerzy wspólnie mają do zaoferowania lokalnym przedsiębiorcom prawie 500 mln przychodu.
Payback i First Data Polska, właściciel marki Polcard rozpoczęły współpracę.
Zakończył się jej pierwszy etap, w ramach którego wybrani partnerzy Programu otrzymali terminal z preinstalowaną aplikacją Payback. Docelowo, aplikacja będzie dostępna na wszystkich terminalach dostarczanych przez Polcard – czyli na co piątym terminalu płatniczym w kraju. W ten sposób możliwe będzie korzystanie z usługi Programu Bonusowego na jednym urządzeniu, łącząc obsługę Payback z procesowaniem płatności kartą.
Przedsiębiorcy, którzy skorzystają z Payback zyskają dostęp do prostych i skutecznych narzędzi marketingowych, pozwalających na pozyskanie wielu nowych klientów oraz wzrost przychodów. Co druga osoba w Polsce powyżej 18-tego roku życia posiada kartę Payback, a co czwarta aktywnie korzysta z oferty handlowej partnerów Programu. Jak szacują Payback i Polcard wspólnie zaoferują lokalnym przedsiębiorcom szansę na prawie 500 mln PLN przychodu.
„Payback jest częścią grupy finansowej American Express, jednego z liderów międzynarodowego rynku kart płatniczych. To naturalne, że działamy w kierunku upowszechniania płatności kartami– przy współpracy z Polcard będą to, w wielu przypadkach,płatności nie tylko środkami pieniężnymi, ale także punktami Payback. Wspólny terminal usprawni też gromadzenie punktów na kartach uczestników Programu. Z takim partnerem, jak Polcard stajemy się powszechnie dostępnym Programem Bonusowym na rynku. Nasz zasięg i możliwości będzie trudno pokonać konkurencji.” – przekonuje Michał Pieprzny, dyrektor zarządzający Payback.