Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego Payback w Polsce zdecydował się przeprowadzić projekt wdrożenia sklepu internetowego z nagrodami przeznaczonymi dla klientów. Softhis jako wykonawca jest odpowiedzialny za jego projekt, prace programistyczne, wdrożenie i support.

Sklep umożliwia zamawianie produktów przez uczestników programu bonusowego, w zamian za zdobyte punkty, również z możliwością dopłaty pieniężnej. Nowy sklep udostępnia szereg nowych rozwiązań uczestnikom Programu. Od teraz każdy z uczestników może:
•    przeglądać katalogi, karty i wyszukiwać produkty,
•    zamawiać produkty dostępne w sklepie,
•    określać jak chce zapłacić za wybraną pozycję,
•    ustawić proporcję punktów i kwoty transakcji pieniężnej,
•    aktywować kupony promocyjne,
•    doładować telefon prepaid,
•    wymieniać punkty na mile w programie Miles & More,
•    przekazać dotację na cele charytatywne,
•    polecać oraz polubić produkt i/lub kategorię w serwisie społecznościowym.

„Zakupy w sieci to dzisiaj standard dla milionów konsumentów w Polsce. Zmienia się natomiast sposób i czas, który chcemy na to poświęcić. Jesteśmy bardziej mobilni dzięki smartfonom czy tabletom – czyli kupujemy w bardzo różnych sytuacjach. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowego sklepu na www.sklep.payback.pl z responsywnym interfejsem, który sam dostosowuje się do ekranu urządzenia. Dodatkowo szeroki asortyment produktów, bogata oferta partnerów, możliwość jednoczesnego płacenia punktami i pieniędzmi pozwalają na szybkie i różnorodne zakupy w jednym miejscu”. – komentuje Miłosz Pałka, Senior Online Manager w Payback.