W odpowiedzi na zainteresowanie klientów PayPal przedłuża usługę zwrotu kosztów odesłania przedmiotu do końca 2016 roku.
Usługa zwrot kosztów odesłania przedmiotu zapewnia gwarancję bezpieczeństwa konsumentom, którzy zamawiając towar i płacąc za pośrednictwem PayPal, mogą go odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy za wysyłkę. Dzięki temu mogą cieszyć się jeszcze wygodniejszym i bezpieczniejszym doświadczeniem zakupowym podczas zakupów
u lokalnych i zagranicznych sprzedawców z całego świata.
Zgodnie z lokalnym badaniem PayPal, które poprzedzało wprowadzenie zwrotu kosztów odesłania przedmiotu w regionie, 40% polskich e-kupujących otrzymało produkt niezgodny z ich oczekiwaniami. Niemniej jednak, aż 36% nie zwróciło przedmiotów, z których byli niezadowoleni . Dlaczego? 21% wskazało na wysokie koszty przesyłki zwrotnej, a 22% wymieniło skomplikowane procedury, jako główny powód takiego stanu rzeczy.
Zwrot kosztów odesłania przedmiotu PayPal umożliwia sprzedawcom odpowiedź na potrzeby swoich klientów, którzy oczekują, że ich zakupy w e-sklepie będą na najwyższym poziomie. Użytkownicy, którzy zamówili produkt i zapłacili za niego z PayPal, mogą otrzymać do 12 zwrotów (niezależnie od przyczyny) i odzyskać pieniądze za przesyłkę, do 120 PLN za zwrot. W celu otrzymania zwrotu kosztów, użytkownicy wypełniają internetowy formularz.Usługa zwrotu kosztów odesłania przedmiotu PayPal będzie aktywna do 31 grudnia 2016 roku.