„Współcześnie, handel ma miejsce w Internecie, aplikacjach i sklepach, a urządzenia mobilne znajdują się w samym centrum wszystkich transakcji. Co czwarta transakcja za pośrednictwem PayPal odbywa się właśnie za pomocą urządzenia przenośnego, a badanie Forrester przewiduje, że w 2016 roku m-commerce stanowić będzie ponad jedną trzecią transakcji online ogółem.” – mówi Matt Komorowski, Dyrektor Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. „Zmieniliśmy design aplikacji PayPal, by ułatwić i spersonalizować zarządzanie pieniędzmi, niezależnie od tego, gdzie się właśnie znajdujesz. Pozwala skupić się na czynnościach, które chcesz wykonać za jej pomocą i pozbywa się niepotrzebnego bałaganu.”
To właśnie opinie klientów sprawiły, że PayPal zdecydował się na nowy design aplikacji, która oferuje teraz:
Lepsze globalne doświadczenie. Aplikacja została zbudowana w oparciu o interaktywną platformę, więc łatwiej jest ją dostosować i zlokalizować na 145 rynkach, na których jest obecna. Oznacza to, że więcej klientów będzie mogło cieszyć się lepszym doświadczeniem, bez względu na to, gdzie się znajdują i jakim językiem się posługują.
Uproszczone funkcje. PayPal uprościł możliwości aplikacji i zmodernizował ją, aby ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi.
Klient na pierwszym miejscu. Nowa, ulepszona aplikacja PayPal zawiera kilka funkcji, zaproponowanych przez samych użytkowników. Zespół PayPal spędził wiele godzin, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i rozmawiając z blisko 8 000 członkami zespołu obsługi klienta, by dowiedzieć się, jak ulepszyć aplikację. Uruchomiono wersję beta, dzięki której już w trakcie testów PayPal otrzymał tysiące informacji zwrotnych.