PayPal zmienia identyfikację wizualną marki, w tym także logo. Nowy wygląd odzwierciedla prostotę, wygodę oraz bezpieczeństwo i dostosowany jest do współczesnego, dynamicznego świata opartego na rozwiązaniach mobilnych. To pierwsza zmiana identyfikacji marki od 2007 roku.

„Nowa identyfikacja wizualna naszej marki to znacznie więcej niż zaktualizowane logo”, powiedział David Marcus, prezes PayPal. „Działania te są zsynchronizowane z naszą pierwszą globalną kampanią wizerunkową. Wspólnie z naszymi klientami, programistami oraz sprzedawcami tworzymy nowe standardy korzystania z pieniędzy, oddając ludziom kontrolę nad ich finansami. W końcu to nie pieniądze a ludzie rządzą światem.”

Nowe logo zostało opracowane przez nagradzaną firmę projektową fuseproject. Uproszczone formy i świeższe kolory wprowadzają ożywienie, zachowując jednocześnie rozpoznawalność poprzedniego logotypu. Zmianie uległa również sygnatura PP – skrót od PayPal. Nowe logo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania mobilne wśród sprzedawców tradycyjnych oraz internetowych korzystających z rozwiązań PayPal i odzwierciedla pozycję firmy jako innowatora. Wygląd i funkcjonalność są zaprojektowane z myślą o świecie mobilnym, w którym każde urządzenie będzie przystosowane do obsługi płatności.