paysafecard – wiodący światowy dostawca internetowych rozwiązań płatniczych typu prepaid – sukcesywnie rozwija współpracę z polską spółką Kolporter. Kody umożliwiające przeprowadzenie szybkich i bezpiecznych płatności w Internecie dostępne są już w ponad 1000 punktów – zarówno w Salonach Top Press, jak i Salonikach Prasowych Kolporter. W ramach partnerstwa firmy przygotowały wspólny konkurs, w którym do wygrania są kody o nominałach 20 zł.

Spółka paysafecard od 2013 roku prowadzi współpracę z siecią Kolporter – właścicielem ponad 1000 Saloników Prasowych – która nieustannie rozszerza ofertę o usługi cieszące się coraz większą popularnością i uznaniem Klientów. Kolporter posiada rozwiniętą sieć nowoczesnych Saloników Prasowych i Salonów Top-Press, obsługujących rocznie blisko 70 mln klientów i posiadających 40% udziału w rynku na porównywalnych formatach sprzedaży. Ze względu na ogólnopolski zasięg, spółka jest jednym z kluczowych partnerów paysafecard na krajowym rynku.

„Już od 2008 roku prowadzimy działalność na polskim rynku, systematycznie zdobywając zaufanie lokalnych użytkowników. Obecnie liczba Polaków korzystających z naszych produktów wynosi ponad 800 000 i nieustannie rośnie. W związku z tak dynamicznym rozwojem rozwiązań prepaid na terenie Polski, wspólnie z naszych kluczowym partnerem na tym rynku – firmą Kolporter – zorganizowaliśmy konkurs dla wszystkich Klientów. Teraz użytkownicy mogą wygrać dodatkowe środki na bezpieczne i ekspresowe zakupy w Internecie. Nasze kody umożliwiają zakup gier i dodatków, muzyki oraz filmów bez posiadania konta bankowego oraz karty kredytowej” – mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.