Klienci lubią mieć blisko siebie sklepy, których szeroka oferta zapewni dostęp do produktów niezbędnych na co dzień, a korzystne ceny nie nadszarpną domowego budżetu. Dokładnie takimi zasadami kieruje się sieć PEPCO, która już za kilka tygodni otworzy swój nowy salon w Galerii Północnej. 486 mkw. powierzchni handlowej to idealna przestrzeń na ekspozycję około 3800 produktów z 30 grup asortymentowych, które w swojej ofercie posiada sieć PEPCO. Bogate portfolio obejmuje między innymi odzież, obuwie i bieliznę dla dorosłych oraz dzieci, głównie w wieku 0-14 lat, kosmetyki, zabawki, artykuły do domu i kolekcje sezonowe. Z myślą o łowcach zakupowych okazji wszelkie nowości i hity cenowe dostępne są na bieżąco na stronie internetowej oraz w gazetce PEPCO.

– Sieci wielobranżowe dynamicznie rozwijają się w Polsce, a szczególną popularnością cieszą się sklepy z odzieżą i produktami dla domu. Polskim liderem w tym segmencie jest obecnie sieć PEPCO i bardzo nas cieszy fakt, że najnowszy salon firmy powstanie właśnie w Galerii Północnej – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. PEPCO bardzo precyzyjnie wybiera lokalizacje dla swoich sklepów, szukając miejsc, które przyciągają mieszkańców i są w stanie w atrakcyjny sposób skupić wokół siebie życie lokalnej społeczności. Taką właśnie rolę w przypadku Białołęki spełni Galeria Północna. Zaoferujemy klientom zarówno możliwość zrobienia zakupów i załatwienia różnego rodzaju sprawunków, jak i atrakcyjne pomysły na pędzenie wolnego czasu.

PEPCO to samoobsługowa sieć wielobranżowa licząca ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w 6 krajach Europy. Za sukcesem firmy stoi szeroka oferta dobrej jakości produktów w dyskontowych cenach, precyzyjnie dobrane lokalizacje salonów oraz merchandising, zapewniający łatwą i szybką orientację w sklepie. PEPCO należy do holdingu Pepkor, który w 2014 stał się częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited. Otwarcie ponad 700 sklepów na terenie Polski i podwojenie przychodów w ciągu ostatnich trzech lat sprawiły, że PEPCO Poland od 2015 roku znajduje się w gronie Diamentów Forbesa i regularnie otrzymuje wyróżnienie Super Marka oraz Gwiazdę Jakości Obsługi.

– Sieć PEPCO z roku na rok podwaja liczbę sklepów. To lojalni klienci są czynnikiem, który pozwala nam prężnie się rozwijać i udoskonalać strategię działania naszych punktów sprzedaży. Wybór Galerii Północnej na lokalizację nowego sklepu nie jest przypadkowy. Tutaj znaleźliśmy odpowiednią przestrzeń, strategię rozwoju zbieżną z naszymi celami biznesowymi oraz grono klientów, którzy
z niecierpliwością czekają na produkty PEPCO – podsumowuje Kasia Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej sieci PEPCO.

W transakcji najmu pośredniczyła agencja JLL.