Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.

Zamontowana w samym sercu Warszawy kurtyna ledowa to przełomowe rozwiązanie komunikacyjne dla marek. Dzięki wyjątkowej lokalizacji Placu Unii, firmy zyskają pewność, że prezentowane przez nich komunikaty trafią do szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo, zastosowanie tak innowacyjnego ekranu podnosi prestiż oraz jakość prezentowanych treści

Zainstalowanie transparentnego ekranu LED na elewacji Placu Unii pozwoliło w pełni zachować jej walory architektoniczne. Ściana pozostała przezroczysta, mimo że wygląda jak nowoczesny wyświetlacz.

Dzięki zarządzaniu on-line, reklamy na ekranie mogą zmieniać się w czasie rzeczywistym w oparciu o dowolne dane. Klient ma pełną dowolność w doborze multimedialnych treści, które aktualizowane są natychmiastowo. W zależności od celów kampanii możliwe jest dopasowanie kreacji do aktualnej pogody, pory dnia, stopnia zakorkowania miasta, social mediów czy nawet danych z telefonów komórkowych osób przechodzących obok ekranu.Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i punkty gastronomiczne oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Agentem wyłącznym reprezentującym Plac Unii City Shopping w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.