Pięć pierwszych dyskontów spółki Czerwona Torebka ruszyło w Gdańsku, Działdowie, Bydgoszczy, Białymstoku i Bytomiu, poinformowała spółka w komunikacie.

Powierzchnia sali sprzedaży placówek wynosi od 595 do 734 mkw. Oferta liczy około 2500 indeksów, na które składają się artykuły spożywcze, napoje, w tym alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, zabawki, a także produkty paramedyczne – wszystko w cenach hurtowych. Jak informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka, tym, co odróżnia dyskonty od podobnych formatów na rynku, jest to, że operator nie zamierza wprowadzić marki własnej. Dyskonty Czerwona Torebka będą powstawać w całej Polsce, w miejscach o dużym potencjale handlowym – zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 000 mieszkańców. Sklepy będą lokalizowane w galeriach handlowych oraz w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów najmu.