W centrum handlowym Copernicus w Toruniu Atlantic otworzył swój pierwszy sklep w modelu Shop-in-shop.
Model Shop-in-shop to ciekawe rozwiązanie handlowe, które opiera się na sprzedaży produktów jednej marki w sklepie z produktami innej marki, o podobnym profilu. W ten sposób Atlantic będzie sprzedawać swoją bieliznę w salonie z odzieżą marki Routeman. Salon mody męskiej Routeman, który zajmuje ponad 103m2 powierzchni, oferuje garnitury męskie, a uzupełnieniem jego oferty jest męska bielizna firmy Atlantic oraz końcówki kolekcji takich marek jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Ralph Lauren, czy Diesel. W ramach współpracy, Atlanic będzie mieć do dyspozycji ponad 5,5 mb ścian oraz meble do ekspozycji towaru. Na tej przestrzeni zostanie zaprezentowana bielizna dzienna oraz nocna.
– Wyszliśmy z założenia, iż mężczyzna bieliznę oraz akcesoria i dodatki kupuje najczęściej przy okazji zakupów odzieżowych. Dlatego właśnie postawiliśmy na sprzedaż w modelu Shop-in-shop. To pierwszy salon Atlantic tego typu i chcemy sprawdzić jak taki model działa w praktyce. Jeśli okaże się sukcesem nie wykluczamy otwarcia kolejnych salonów w tym modelu. – komentuje otwarcie salonu w CH Copernicus Anna Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży detalicznej Atlantic.