Od miesiąca w krakowskiej Galerii Bronowice działa pierwszy meblowy showroom Homla. Salon polskiej marki home decor wzmocnił tenant-mix obiektu, należącego do NHOOD Polska. Obecnie w kraju to pierwszy i jedyny taki lokal Homla z dostępnym stacjonarnie asortymentem meblarskim.

Meblowy showroom Homla o powierzchni ok. 220 m kw. powiększył wachlarz najemców z kategorii home decor w Galerii Bronowice. Działająca od ponad 5 lat na polskim rynku marka posiada aktualnie 49 sklepów stacjonarnych. Wyróżnikiem salonu w Galerii Bronowice jest fakt, że to pierwszy, a zarazem jedyny showroom Homla w Polsce, w którym do dyspozycji klientów są meblowe bestsellery – sofy, kanapy czy komody – dotychczas dostępne online. Nowością jest również kiosk multimedialny, w którym można sprawdzić pełną ofertę marki. Dodatkowo, raz w miesiącu, odwiedzający skorzystają tu z eksperckiego doradztwa dekoratora wnętrz.

– Z przyjemnością potwierdzamy, że portfolio marek z wyposażeniem wnętrzarskim w Galerii Bronowice poszerzył drugi już sklep Homla. Obydwa lokale są usytuowane blisko siebie – dzieli je zaledwie kilkadziesiąt metrów. Dzięki temu poszukujący równowagi między designerskimi rozwiązaniami dla domu a funkcjonalnością, mogą z łatwością znaleźć interesujące produkty. Cieszymy się, że jako pierwsze centrum handlowe w kraju możemy zaoferować stacjonarnie dostęp do tak szerokiej gamy produktów Homla, począwszy od tekstyliów, przez dekoracje, aż po meble – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

W niedawno otwartym showroomie meblowym Homla klienci Galerii Bronowice mogą znaleźć szereg inspiracji i porad, jak również obejrzeć najpopularniejsze modele, dotknąć ich, sprawdzić wzorniki tekstylne czy kolorystykę materiałów. Uruchomienie pierwszego tego typu salonu marki – jak potwierdzają jej przedstawiciele – to odpowiedź na zgłaszane potrzeby klientów.

– W drugiej połowie lutego oficjalnie zainaugurowaliśmy działalność pierwszego showroomu meblowego. Powstał on w odpowiedzi na życzenia osób deklarujących chęć zapoznania się z ofertą meblową „na żywo”. Jako pierwsi taką możliwość mają klienci Galerii Bronowice w Krakowie. Mamy dzieję, że bezpośredni dostęp do tysięcy produktów Homla dedykowanych wyposażeniu salonów, sypialni, kuchni, jadalni czy łazienek spełni ich oczekiwania – dodaje Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu Homla.