Outlet Factory Poznań, jako pierwszy obiekt handlowy w Polsce, wspólnie z aplikacją mobilną Qpony wykorzystał cyfrową technologię beaconów do promocji trzech salonów, Reserved, Puma, Home&Cook i samej marki Factory – informuje dlahandlu.pl.

Klientów Factory Poznań, przechodzących obok salonów Reserved, Puma, Home&Cook, beacon informował o możliwości skorzystania ze specjalnego rabatu. Dodatkowo , zadowolony klient mógł podzielić się swoim doświadczeniem z kimś bliskim, wysyłając mu unikalną zniżkę. Wykorzystano 95 proc. przewidzianych kuponów. Aż 78 proc. osób zdecydowało się na podzielnie się swoim shopping experience z bliskimi. Kluczowe dla działania systemu, było założenie o niespamowaniu smartfonów klientów. Osoba, która odwiedziła sklep po otrzymaniu notyfikacji z jednego beacona nie otrzymywała więcej tego typu powiadomień.

Jednocześnie do unikatowego użytkownika aplikacji Qpony, który znajdował się w promieniu 10km od centrum handlowego trafiała informacja o kuponach dostępnych w całym centrum w ramach szerszej akcji prosprzedażowej.