W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów „Piotr i Paweł” przygotowała dla swoich klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tysięcy złotych.

Za kampanię od strony kreacji odpowiedzialna była agencja Monsoon, a za organizację loterii odpowiadała agencja Smolar. Za zakup mediów odpowiadał dział marketingu sieci „Piotr i Paweł”.

Jubileuszową loterię sieci supermarketów „Piotr i Paweł” wspiera kampania reklamowa prowadzono w prasie ogólnopolskiej ((Viva, Show, Twój Styl, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Newsweek, Polityka), w RMF FM, na portalu Onet.pl oraz w punktach sprzedaży. O loterii informuje także fanpage firmy na Facebooku.

Nagrodą główną loterii „Piotr i Paweł” jest Alfa Romeo MiTo. Oprócz samochodu na zwycięzców czekają jeszcze 242 nagrody, a wśród nich roboty wieloczynnościowe Kitchen Aid Artisan, tablety Samsung Galaxy Tab 2 oraz zestawy produktów spożywczych marki własnej „Piotr i Paweł”.