PizzaPortal.pl, jedna z największych w Polsce platform do zamawiania jedzenia on-line, prowadzi na terenie Wrocławia pilotażowy program, dzięki któremu zapewni dostawę za pośrednictwem własnych kurierów i floty. W efekcie klienci będą mieli dostęp do jedzenia z bardzo dobrych restauracji z dostawą do domu w zaledwie 30 minut.
Uruchomienie przez PizzaPortal.pl własnego systemu dostaw to niezwykła korzyść dla restauracji znajdujących się na terenie Pasażu Grunwaldzkiego, które podjęły współpracę z serwisem. Projekt obejmuje 9 restauracji i jest realizowany w promieniu 3-4 kilometrów od centrum handlowego. Dotychczas jedynie dwa z dziewięciu lokali oferowały zamówienia z dowozem. Dla pozostałych to zupełnie nowa możliwość wyjścia z ofertą do okolicznych mieszkańców i pracowników licznych biurowców znajdujących się w sąsiedztwie jednej z największych we Wrocławiu galerii handlowych. Dzięki współpracy restauracji Pasażu Grunwaldzkiego z PizzaPortal.pl, kwestie logistyczne zostają całkowicie po stronie portalu, co jest istotne zarówno z perspektywy biznesowej, jak i obsługi klienta.
– Nowa usługa została uruchomiona w odpowiedzi na kluczowe potrzeby naszych użytkowników, dla których liczy się czas dostawy i szeroki wybór zarówno lokali, jak i dań – informuje Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl. – Dzięki własnej flocie jesteśmy w stanie dostarczać zamówienia nawet w 30 minut.
PizzaPortal.pl w swojej flocie posiada zarówno samochody, jak i ekologiczne (elektryczne) skutery, które szczególnie w godzinach szczytu pozwalają szybciej poruszać się po mieście, a także eliminują problem z parkowaniem w centrum.
Pilotażowy program objął: Pizza Hut, KFC, Burger King, 77 SUSHI, La Grotta, Smak na Tak, Express Oriental, Sevi Kebab oraz Freshpoint. Realizowany jest we współpracy z AmRest oraz EPP (Echo Polska Properties). Pizzaportal.pl planuje rozszerzyć projekt na kolejne lokalizacje w 2018 roku.