27 listopada odbyła się kolejna edycja Retail Design Trends. Konferencję i towarzyszącą jej wystawę firm odwiedziło ponad 200 przedstawicieli sieci handlowych, którzy przybyli aby dowiedzieć się o najnowszych trendach w architekturze wnętrz, designie i oświetleniu. Gościem specjalnym wydarzenia byli David Racchi i Ivan Hernandez z Walk Design.
Już poraz drugi przedstawiciele firm specjalizujących się w aranżacji wnętrz sklepowych spotkali się późną jesienią w hotelu Novotel Warsaw Airport, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniem z osobami decydującymi o rozwoju placówek handlowych.
Świetny zestaw prelegentów skupiający w głównej mierze praktyków i ciekawe tematy, wywołały nie jedną dyskusje, które pojawiały się już podczas wystąpień i były kontynuowane we foyer.
Wystąpienia gości specjalnych nie można było przegapić. David Racchi i Ivan Hernandez opowiadając o Brand Identity in a Changing Retail World, poruszyli zagadnienia daleko wychodzące poza budowanie i wykorzystywanie potencjału marki w sektorze retail.
Pocztówki z Mediolanu – czyli 40 slajdów zawierających światowe inspiracje i trendy w projektowaniu wnętrz z komentarzem Dariusza Gocławskiego z A+D również przykuły uwagę tłumnie zebranych gości. O tym co i jak „doświadczają klienci“ i jak zaprojektować doskonałe doświadczenia zakupowe klientów opowiedział Michał Klincewicz podczas swojego wystąpienia Shopping Experience – sekrety sklepów, które naprawdę sprzedają.
Warto było odwiedzić część wystawową wydarzenia, w której firm takie jak: Carrier Polska, Rodan, Grupa Synergia, PC Factory, EFL Polaris, Optiguard, czy Retail & Development zaprezentowały swoją ofertę dedykowaną sieciom handlowym.
Organizatorem wydarzenia była firma Idea Ahead – wydawca magazynu Retail Trends Polska oraz serwisu www.retail360.pl, a także organizator Retal Technology Days.