Retail Technology Days to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii dyskutują wspólnie z przedstawicielami sieci handlowych (food i non-food) odpowiadającymi za zakupy i rozwój biznesu o przyszłości i innowacjach w handlu detalicznym.
Unikalny charakter spotkania – konferencja połączona z wystawą firm oraz prezentacjami najnowszych rozwiązań – z jednej strony pozwoli dyrektorom IT i przedstawicielom zarządów sieci handlowych zapoznać się z możliwościami, jakie mogą dać odpowiednio dobrane i wdrożone systemy informatyczne, pomoże odnaleźć źródła inspiracji do rozwoju biznesu, a z drugiej – umożliwi dostawcom oprogramowania, technologii i sprzętu wygodną i skuteczną prezentację zalet proponowanych przez nich produktów i rozwiązań. Wymiana wiedzy służy rozwojowi handlu detalicznego: ograniczaniu kosztów i poprawie efektywności funkcjonowania sieci handlowych oraz kreowaniu metod nowoczesnego marketingu i reklamy.
Na całość Retail Technology Days 2012 składają się 4 bloki tematyczne, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród REvolution! Retail Evolution Awards 2012 dla najciekawszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.