Maciej Wyszyński, jako pierwszy Polak, objął zarządzanie kluczowymi rynkami w centrali światowego lidera reklamy osobistej, firmie SociomanticLabs. Niemcy, Austria, Szwajcaria (region DACH), Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Rumunia, Bułgaria (Europa Centralna i Wschodnia) oraz kraje Bliskiego Wschodu i Afryki (region MEA) to rynki, za które odpowiada nowy dyrektor zarządzający. Z firmą związany jest od początku jej komercyjnej działalności.

Maciej Wyszyński w 2011 roku wprowadził SociomanticLabs na polski rynek i od tego czasu pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego rynkami Europy Środkowo-Wschodniej. W 2012 roku został szefem grupy roboczej RTB, powołanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, o której powstanie wcześniej zabiegał. Aktualnie awansował na jedno z najważniejszych stanowisk w SociomanticLabs, tj. dyrektora zarządzającego strategicznym regionem DACH, a także CEE i MEA. Odpowiada za strategię regionalną, koordynowanie sprzedaży i relacje z reklamodawcami na wspomnianych rynkach. W przypadku regionu CEE i MEA jego wysiłki w dalszym ciągu skupiać się będą na edukowaniu reklamodawców poprzez przedstawianie korzyści jakie niesie reklama osobista. Region DACH jest z kolei kluczowy dla SociomanticLabs. To właśnie w Berlinie w 2009 roku została założona firma i tam do dziś generowana jest istotna część przychodów. W 2014 roku SociomanticLabs został przejęty przez dunnhumby, firmę należącą do Tesco Group.