POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, wydała nowy numer swojego kwartalnika konsumenckiego POLOmagazyn. Letnie wydanie POLOmagazynu dostępne będzie we wszystkich sklepach Grupy POLOmarket już od 2 czerwca. Kwartalnik jest nieprzerwalnie wydawany od 2018 roku.

POLOma¬gazyn to kulinarno-lifestylowy magazyn konsumencki, który wspiera wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marek własnych. Od momentu wprowadzenia do sprzedaży na początku 2018 r. cieszy się niezmienną popularnością wśród klientów. Doceniony został również przez ekspertów. W 2019 roku POLOmagazyn został uznany najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG, otrzymując złota statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Natomiast w roku 2021 kapituła plebiscytu przyznała mu brąz.

Najnowszy numer POLOmagazynu liczy jak zwykle około 100 stron. Jego motywem przewodnim są tym razem tematy związane z letnimi aktywnościami. Można w nim znaleźć patenty na przygotowanie lekkich da¬ń, przysmaki na grilla i piknik, a także sposoby na domowe przetwory. W wydaniu nie brakuje również pomysłów na wakacyjne wycieczki oraz inspiracji na nowe hobby: domową uprawę ziół i warzyw, biwakowanie czy tajniki gotowania na ognisku. Dodatkowo pojawiają się liczne przepisy na smaczne, lekkie i letnie potrawy z wykorzystaniem sezonowych warzyw i owoców.

Na okładce POLOmagazynu pojawia się Gaja Kuroń – nowa prowadząca programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”. To dietetyczka, pasjonatka gotowania, uczestniczka telewizyjnego show MasterChef. W numerze znajduje się wywiad z Gają, która opowiada o swoich kulinarnych inspiracjach i dzieli się bliskimi jej sercu przepisami. Zdradza również swoje ulubione kierunki podróży i wielkie marzenie związane z Mazurami. Regularna cena POLOmagazynu to 2,99 zł, natomiast posiadacze POLOkarty oraz aplikacji POLOmarket mogą kupić go jak zawsze w cenie promocyjnej 0,49 zł.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27-mioma sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,7 mld złotych obrotu netto rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.