W zaledwie kilka miesięcy od rozpoczęcia aktywności biznesowych w regionie Azji i Pacyfiku, RTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – otwiera biuro na Tajwanie. To czwarty rynek, obok Indonezji, Malezji i Tajlandii, w azjatyckim portfolio spółki. Wszystkimi aktywnościami biznesowymi pokieruje Philip Chan, obejmując nowo utworzone stanowisko Country Managera.
Jak podkreśla Jakub Ratajczak, dyrektor zarządzający RTB House w regionie Azji i Pacyfiku, Tajwan to bardzo perspektywiczny rynek, zajmujący czwarte miejsce wśród krajów Azji i Pacyfiku pod względem penetracji internetu (80 proc.) i jedną z kluczowych pozycji na świecie pod kątem popularności e-commerce. – Od początku wiedzieliśmy, że sukces naszego biznesu w regionie zależy w dużym stopniu od umiejętnego wykorzystania potencjału najbardziej rozwiniętych rynków, w tym między innymi Tajwanu. Jesteśmy przekonani, że zaawansowane scenariusze retargetingowe, segmentacja i optymalizacja w czasie rzeczywistym sprawdzą się doskonale również we współpracy z marketerami w tej części regionu – dodaje Ratajczak.
Wszystkimi działaniami RTB House na Tajwanie pokieruje nowy Country Manager Philip Chan, który przez ostatnie 4 lata zarządzał konkurencyjną spółką Vizury Interactive. Do zespołu dołączyła również Lily Lo. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w spółce Cacafly, gdzie koordynowała sprzedaż reklam na przestrzeniach Facebooka.
– Tajwański sektor online sukcesywnie rośnie, co naturalnie przekłada się na dynamiczny rozwój e-commerce. Zdecydowałem się na współpracę z RTB House, bo jestem przekonany, że unikatowe i elastyczne rozwiązanie retargetingowe to dokładnie to, czego potrzebują klienci, by, biorąc także pod uwagę ogromną konkurencyjność branży, zwiększyć zwrot z inwestycji w działania marketingowe i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe – podsumowuje Philip Chan, nowy Country Manager RTB House.
RTB House to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w kilkudziesięciu krajach Europy, a niedawno rozpoczęła aktywności również w regionie Azji i Pacyfiku (Indonezja, Malezja, Tajlandia i teraz Tajwan) oraz Ameryki Łacińskiej (Brazylia, Argentyna, Meksyk i Chile). Spółka zatrudnia łącznie ponad 140 osób, w tym: ekspertów performance marketingu, analityków, specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programistów.