Handel elektroniczny w Polsce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Nowe narzędzia i technologie przeniosły dynamikę rozwoju  e-commercu na dotąd nieznany poziom. Konkurencja rośnie, a konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich potrzeb. Żeby sprzedawać, nie wystarczy po prostu być w Internecie. Warunkiem efektywnego dotarcia do klienta jest dziś spójna strategia z wykorzystaniem SEO, e- PR oraz content marketingu.

Eksperci LeadBullet SA wzięli pod lupę czołowych graczy e-handlu w Polsce  i opracowali razem z niemiecką spółką SearchMetrics raport, w którym podsumowują ich widoczność w Google oraz prognozują trendy na 2014 rok. Analizie poddane zostało ponad 20 branż. W każdej z nich wyróżnione zostały firmy, które zanotowały największą widoczność i ruch z Google, jak również te, które widoczne w sieci były najmniej.

2014 rok według ekspertów LeadBullet będzie kontynuacją zmian, jakie zachodziły  w obszarze SEO w 2013 roku, szczególnie na polu synergii z działaniami content marketingowymi.

Raport można pobrać pod adresem:  http://leadbullet.pl/raport2013