Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK przyłącza się do kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”. Kampania powstała z inicjatywy Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności i jest koordynowana przez Warszawski Instytut Bankowości. W ramach akcji Polski Standard Płatności zachęca do promowania płatności bezgotówkowych w kanałach social media razem z Robertem Nawrowskim, technologicznym youtuberem.

W czasie kampanii organizatorzy i partnerzy Warto Bezgotówkowo będą informowali o korzyściach płatności bezgotówkowych dla konsumentów, firm i instytucji. Chodzi o oszczędność czasu i wygodę, ale też większe bezpieczeństwo. Honorowymi patronami kampanii Warto Bezgotówkowo są Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Rozwoju.

– Płatności bezgotówkowe z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych BLIK, to realne korzyści dla użytkowników w postaci wygody, szybkości i bezpieczeństwa w realizacji płatności. Świadczy o tym nie tylko wzrost liczby nowych użytkowników, ale przede wszystkim radykalny wzrost transakcji – w pierwszej połowie 2017 roku prawie 13 mln płatności zrealizowanych BLIKIEM. Można zatem śmiało powiedzieć, że Polski Standard Płatności w swojej podstawowej i głównej działalności zajmuje się właśnie upowszechnianiem płatności bezgotówkowych i wspieraniem obrotu bezgotówkowego – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

W ramach kampanii Warto Bezgotówkowo Polski Standard Płatności nawiązał współpracę ze znanym youtuberem Robertem Nawrowskim, który od 2012 roku recenzuje nowości technologiczne. W rozpoczynającym się w poniedziałek bezgotówkowym tygodniu Polski Standard Płatności wspólnie z Robertem Nawrowskim będzie zachęcał użytkowników portali społecznościowych do wspólnego promowania płatności bezgotówkowych.

– Na co dzień promujemy realizację płatności bezgotówkowych przy pomocy BLIKA m.in. dzięki akcjom promocyjnym dla użytkowników. Dlatego w ramach wsparcia kampanii Warto Bezgotówkowo chcemy zrobić coś innego. Razem z Robertem Nawrowskim pokażemy, jak korzystając tylko z BLIKA w aplikacji mobilnej swojego banku, wykonywać płatności bez gotówki. Proszę śledzić #blik, #blikijest i #WartoBezgotówkowo na Twitterze, Facebooku, Youtube i Instagramie – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.