Oferowany przez Asseco Business Solutions system mobilny klasy SFA Mobile Touch wspiera coraz większą grupę przedstawicieli handlowych z branży FMCG na rynkach azjatyckich. Specjaliści z Asseco BS wdrożyli już rozwiązanie w regionie Azji i Pacyfiku. Obecnie zaś realizują kolejne projekty nie tylko na Dalekim, ale również Bliskim Wschodzie.
„W ostatnim czasie dostarczyliśmy nasze rozwiązania Sales Force Automation wiodącym producentom FMCG działającym na rynkach azjatyckich. Zakończyliśmy wdrożenia w takich krajach jak Australia, Tajlandia czy Chiny. Obecnie planujemy prace w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Indiach”- mówi Andreas Enders, Wiceprezes Asseco Business Solutions odpowiedzialny za sprzedaż i wdrożenia rozwiązań wsparcia sprzedaży na rynkach zagranicznych.

System Mobile Touch wspiera codzienną pracę przedstawicieli handlowych w krajach azjatyckich w zakresie prowadzenia sprzedaży w terenie, pozwalając na efektywne planowanie pracy oraz skuteczne prowadzenie działań w obsługiwanych sklepach na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie pozwala m.in. na sprawną analizę danych handlowych i następnie udostępnia użytkownikom „od ręki” dedykowane raporty wspomagające pracowników terenowych w podejmowaniu decyzji. Umożliwia także menedżerom sprzedaży bieżącą kontrolę sieci przedstawicielskiej w oparciu o funkcję GPS. Polega ona na możliwości dokładnego „śledzenia” realizowanej przez handlowców trasy oraz sprawdzania poprawności lokalizacji pracowników w danym momencie. Program Mobile Touch pozwala również na efektywne zarządzanie trasami przedstawicieli i optymalizację kosztów oraz czasu z nimi związanych.

Mobile Touch udostępnia również na rynkach azjatyckich funkcjonalność Perfect Store, polegającą na ciągłej kontroli oraz podnoszeniu atrakcyjności oferty w punktach detalicznych. System umożliwia ocenę standardów w odwiedzanych przez handlowców sklepach, mierzenie kryteriów ich oceny (w oparciu o wskaźniki KPI) i sprawdzanie, na ile dany punkt zbliża się do modelu wzorcowego (czyli Perfect Store).

Ponadto oferowane przez Asseco BS w Azji rozwiązania mobilne umożliwiają powadzenie efektywnej sprzedaży bezpośredniej. Oprogramowanie wspiera vansellerów w realizacji dostaw do klientów, pozwalając im m.in. na wystawianie dokumentów sprzedaży bezpośrednio w chwili dostarczenia towaru.

Warto również dodać, że Asseco Business Solutions obsługuje klientów azjatyckich ze swojego biura w Lublinie. Firma korzysta natomiast z Data Center zlokalizowanego w Hongkongu, by maksymalnie usprawnić pracę z systemem Mobile Touch na drugiej półkuli.