Platforma e-commerce Comarch e-Sklep – zakończyła integrację z systemem płatności online Polskich ePłatności. Klienci korzystający z rozwiązań Comarch ERP otrzymają możliwość korzystania z ponad 200 metod płatności internetowych. Oprócz tradycyjnych sposobów płatności online, klienci platform stojących na oprogramowaniu Comarch ERP zapłacą za usługi i produkty BLIKIEM, czy Apple Pay. Integracja e-Sklepu z ofertą Polskich ePłatności oznacza dla e-przedsiębiorców potencjalnie więcej transakcji zakupowych zakończonych sukcesem.

Rozwój rynku e-commerce wymaga od dostawców platform zakupowych wdrażania nowych, bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Od dostępności zróżnicowanej oferty płatności online zależy często, czy klient zakończy proces zakupu sukcesem, czy się z niego wycofa. Dlatego Comarch e-Sklep, posiadający klientów zarówno w Polsce, jak i zagranicą, zdecydował się wdrożyć pakiet płatności internetowych oferowany przez Polskie ePłatności.

– Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zapewni naszym klientom realizację płatności online najbardziej popularnymi i cenionymi przez nich kanałami – mówi Sebastian Ozdoba dyrektor produkcji Comarch e-Commerce– Nie bez znaczenia przy wyborze dostawcy oceniana była też dynamika partnera we wprowadzaniu nowych metod płatności do portfolio. Polskie ePłatności mają w swojej ofercie już BLIKA i Apple Pay. Zapewniają dostęp do płatności online zarówno w dużych, międzynarodowych bankach, jak i tych mniejszych oraz regionalnych, np. spółdzielczych.

Polskie ePłatności umożliwiają klientom Comarch e-Sklep rozliczenia w ponad 180 walutach, co przy prowadzeniu intensywnej sprzedaży online na rynku globalnym jest wyjątkowo istotne.

– Nasze portfolio metod płatności zapewnia komfort dokonywania transakcji w sklepach internetowych bez różnicy na miejsce na ziemi, z którego dokonywana jest transakcja – dodaje Karol Zielinski, Polskie ePłatności – Wszystko po to, aby właściciele e-sklepów mogli rozwijać biznesy szybciej i sprawniej.