Poznańska Galeria Malta podsumowała jesienną kampanię prosprzedażową, realizowaną na niespotykaną dotąd na polskim rynku skalę. Ponad 1 000 000 zł wróciło do portfeli 10 500 klientów, którzy wzięli udział w akcji.

Ponad 22 220 – taką liczbę bonów o łącznej wartości ponad 1 000 000 zł wydano klientom we wrześniu i październiku br., podczas trwania akcji. Kampania jesienna była widoczna we wszystkich najważniejszych kanałach reklamowych – outdoor, reklama radiowa, prasa ogólnopolska i regionalna oraz Internet. Imponujący zasięg akcji spowodował, że bony odebrało aż 10 500 klientów Galerii Malta, którzy dokonali zakupów na kwotę blisko 8 000 000 zł.

– Przez dwa miesiące wspólnie z 80 najemcami bardzo aktywnie zachęcaliśmy mieszkańców Poznania i okolic do zakupów w naszym centrum i udziału w naszej wyjątkowej promocji. Zaproponowany przez nas mechanizm akcji okazał się atrakcyjny dla naszych klientów. Końcowe efekty kampanii przerosły nasze oczekiwania, co jest bardzo satysfakcjonujące biorąc pod uwagę konkurencyjność poznańskiego rynku centrów handlowych – podsumowuje Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta.

Kampanię jesienną wzbogaciła dodatkowo prezentacja asortymentu modowego, dostępnego w Galerii Malta. Specjalnie zaprojektowana scenografia pozwoliła najemcom wyeksponować najciekawsze sezonowe stylizacje, które skutecznie zachęcały klientów do dokonywania zakupów.